Ködlámpa blog

Világít az éjszakába

Friss topikok

  • Krisz: Kedves KNJ, János! Köszi szépen az ötleteket. Az az igazság, évekkel ezelőtt lepasszoltam ezeket ... (2013.03.30. 17:36) Telex: ketteske (Siemens T1000)
  • kef: Na akkor adok projekt ötleteket, jól figyelj! Sörfőzés a mosógépben. Ehhez ugye nem árt valamilye... (2013.03.02. 16:20) Arduino
  • kef: "Eszter elszámolt 16-ig. Kétszer :)" Na az már majdnem 32. Rendeltem a minap 32GB microSD kártyát,... (2013.02.27. 18:40) Hírek
  • andrea: Sok puszit küldök a kedves ünnepeltnek! (2013.01.30. 08:13) 4
  • Krisz: Köszi szépen, Kata! :) Írok is egy posztot róla :) (2013.01.29. 21:05) Török basa pocakja

Linkblog

Játékok evés közben

2010.04.22. 23:43 Ködlámpa

Amikor azt játssza a kiscsaj, hogy a hajára keni a lecsót, de így konkrétan, az nem olyan vicces. Azaz szerintem tök vicces volt, de persze nevetés nélkül kellett szigorú és határozott Nem!-et mondani. Ez csak részben sikerült, és ő is folyton azt leste, hogy elröhögöm-e. Nem!

De nem ezért írok. Ami tényleg tök jó, az a koccintás. Egyszer megmutattuk neki, azóta mindig koccintani kell, ha iszik. Ő a csőrös poharával, mi a vizessel. Újabban, hogy ne legyen ilyen öncélú a dolog, elkezdtünk a plüss állatok egészségére inni...

A mai legújabb, hogy elkezdte etetni a szüleit. Ebédnél Vikit, vacsinál engem. Hihetetlenül meglepődtem, de asszem szépen ettem. Ő meg fennhangon kacagott a saját viccén.

Nincs mese, most már tényleg kénytelen vagyok bevetni a cuki címkét.

2 komment

Címkék: kaja nők cuki pia viccesbaba

A bejegyzés trackback címe:

https://kodlampa.blog.hu/api/trackback/id/tr176888943

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dornbi 2010.04.23. 10:01:56

Nálunk az a divat mostanában, hogy kaját kér (e, e) majd ahelyett, hogy megenné, velünk akarja megetetni (e, e). Tehát részéről azt teljesen elfogadható vacsorának, hogy minket etet, ő meg nem eszik egy falatot sem. Remélem, majd leszokik róla. De azért cuki :)

43578 2010.04.28. 00:09:14

Az szülőetetés nekem is az egyik kedvenc fícsöröm volt!
süti beállítások módosítása