Ködlámpa blog

Világít az éjszakába

Friss topikok

  • Krisz: Kedves KNJ, János! Köszi szépen az ötleteket. Az az igazság, évekkel ezelőtt lepasszoltam ezeket ... (2013.03.30. 17:36) Telex: ketteske (Siemens T1000)
  • kef: Na akkor adok projekt ötleteket, jól figyelj! Sörfőzés a mosógépben. Ehhez ugye nem árt valamilye... (2013.03.02. 16:20) Arduino
  • kef: "Eszter elszámolt 16-ig. Kétszer :)" Na az már majdnem 32. Rendeltem a minap 32GB microSD kártyát,... (2013.02.27. 18:40) Hírek
  • andrea: Sok puszit küldök a kedves ünnepeltnek! (2013.01.30. 08:13) 4
  • Krisz: Köszi szépen, Kata! :) Írok is egy posztot róla :) (2013.01.29. 21:05) Török basa pocakja

Linkblog

Három zoknis és egy sapkás kép

2009.04.24. 00:18 Ködlámpa

Nehéz a magányos hősök élete! Látom, hogy a kábeltársasággal való küzdelmem nem váltott ki túlzott érdeklődést. Sebaj, ez csak az én harcom!!

Vannak ötleteim különben: berakom a modemet és a WLAN routert a spájzba, az közel van a bejárati ajtóhoz, addig nem lenne csúnya a kábel. A net elmegy onnan vezeték nélkül, igaz a telefon kicsit bajosabb. Viki szerint mondjuk nem baj, poén lenne egy házi telefonfülke...

No, de térjünk a tárgyra! Blogom sztárja ma először volt hosszabb időre zokniban:

Bónuszként a sapis kép (mondanom sem kell, ő fúrta így bele magát):

4 komment

Címkék: baba csodaszép Rambo

A bejegyzés trackback címe:

https://kodlampa.blog.hu/api/trackback/id/tr796888807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alemana 2009.04.24. 07:42:32

gyorsan ellent kell mondanom neked mielött leálitanád a "szétszedtem és össze is tudtam rakni" bejegyzéseket ;-) VillamosmérnökNÖként engem speciell mind a két téma - a baba és a kábel etc. - nagyon érdekelnek! Föleg mert jövöre mi is felújítjuk a 70es évek beli nagyszobánkat és kábelt húzunk a falba. Nem biztos hogy azután ugyan olyan kalandokat szeretnénk átélni mint ti...

A Kábelek Ellensége 2009.04.24. 08:13:39

Én is gyűlölöm a szabadon futó, mindent beborító kábelkötegeket, úgyhogy melletted állok. Ez a spájzos megoldás remek ötlet, ne hagyjátok magatokat! :)

121028 2009.04.24. 10:37:58

Eszter továbbra is csodaszép, de...a rózsaszín rugdalózóhoz kék zoknit adtatok rá??? nem lehet elég korán kezdeni a stílus- és színérzékre, valamint a divatra való nevelést!!! ;)))))) (most kivételesen Gabi voltam, és nem Kati, ezt csak azért írom le, mert tudom, hogy Kati nem adná a nevét ehhez a kommenthez! :))))

121028 2009.04.24. 10:40:11

(ja és nem skizofrén vagyok, hanem tényleg ketten vagyunk - bár nyilván a skizofrén is ezt írná ;))
süti beállítások módosítása