Date: Tue, 23 Sep 2008
To: ertekesites@invitel.co.hu
Subject: Call center szégyen, net+telefon érdeklődés
Tisztelt Invitel!
Az imént (naivan) gondoltam felhívom a csodás értékesítési vonalukat (1288), hogy a telefon+net egyben csomagjukról érdeklődjek.
Kérem szánjanak rá pár percet, és osztozzanak a szenvedésemben! Így estefele hívják fel a 1288-at, és próbáljanak egy élő emberrel beszélni! Tanulságos lesz.
Én is megpróbáltam -- bár ne tettem volna. Végighallgattam az összes idióta hangú majd-szétrobbanok-az-örömtől-úgy-beszélek rögzített dumát, hátha sikerül utánuk valami humanoiddal tárgyalni. A rendszer kifejezetten büntet. Ha meg merem nyomni a nullás gombot, mielőtt ez a hurráoptimista robot-maca befejezte volna a szövegelését, kezdi elölről. Nincs mese, ki kell várni, mert különben kegyetlenül büntet, és újból repesve elzengi a fülembe hogy milyen szép is az élet az Invitellel. Katasztrófa. De sebaj, türelmem elnyeri méltó jutalmát: elhangzik a mondat: "amennyiben érdekli az ajánlatunk, nyomja meg a nullás gombot, a munkatársaink már várják hívását". Megnyomom. "Köszönjük, hogy igénybe vette szolgáltatásainkat. Pííp-pííp (megszakad)." ANYÁD! Kipróbálom még egyszer, kínomban már angolul is, ugyanúgy büntet ez a robotrettenet.
Végül a 1445-ön (technikai segítségnyújtás) sikerül élőlényt találnom a vonal túlvégén, aki felvilágosít, hogy a kollegáik csak délután hatig várják tűkön ülve a hívásom. Mondjuk kicsit fura, legalább az eladáskor tehetnének többet a vevőkért (manapság már a farmerboltok is nyitva vannak nyolcig), de sebaj. Viszont az hogy a túróba nem jutott eszébe senkinek ebben a bazi nagy cégben, hogy esetleg be kéne mondani, hogy "bocs öcsi, elhúztunk haza, bírd ki nélkülünk reggelig"?!
Most azt gondolhatják, hogy micsoda egy bunkó vagyok, hogy ilyen stílusban írok. Higgyék el, nem ez a stílusom, de negyed óráig hallgatni ezt a sz*rt, csak azért, hogy kiderüljön, hogy nem volt egyetlen öltönyös a cégnél, akinek eszébe jusson, hogy wazze, ha nem vagyunk ott, tán be kéne mondani, szóval higgyék el, önöket is igencsak felbosszantaná a dolog. Komolyan, próbálják ki, ha alacsony a vérnyomásuk!
A 1443 amúgy bemondja.
No ja, és a kérdés (bár ezek után kétszer is meggondolom, mielőtt önökkel leszerződöm): a "Dupla díjcsomag - telefonvonal és internet egyben" esetében a telefon az hagyományos kapcsolt analóg vonali telefon, vagy VoIP szolgáltatást takar?
Köszönettel:
<Ködlámpa>