Ködlámpa blog

Világít az éjszakába

Friss topikok

  • Krisz: Kedves KNJ, János! Köszi szépen az ötleteket. Az az igazság, évekkel ezelőtt lepasszoltam ezeket ... (2013.03.30. 17:36) Telex: ketteske (Siemens T1000)
  • kef: Na akkor adok projekt ötleteket, jól figyelj! Sörfőzés a mosógépben. Ehhez ugye nem árt valamilye... (2013.03.02. 16:20) Arduino
  • kef: "Eszter elszámolt 16-ig. Kétszer :)" Na az már majdnem 32. Rendeltem a minap 32GB microSD kártyát,... (2013.02.27. 18:40) Hírek
  • andrea: Sok puszit küldök a kedves ünnepeltnek! (2013.01.30. 08:13) 4
  • Krisz: Köszi szépen, Kata! :) Írok is egy posztot róla :) (2013.01.29. 21:05) Török basa pocakja

Linkblog

Altató

2012.05.22. 21:49 Ködlámpa

Lehet, hogy a kisfiúnknak lesz zenei hallása?

Nekem ugye köztudott, hogy nincs. Emiatt esetleg (?) kicsit (?) talán hamisan is énekelek. Én ugye nem hallom...

Rolit 1-2 hete már alig tudtam elaltatni délután és este, énekeltem én mindenfélét vagy fél órán át, hátha eltalálom, hogy akkor épp mire vágyik, de sírt keservesen, felült, felállt, nem aludt. Valamiért három estével ezelőtt nem énekeltem neki, csak elmeséltem a napot, és biztattam szóval alvásra. Elaludt. 3 perc alatt. Sírás nélkül. Ezt azóta két délután és még két este megismételtük.

Szerintetek véletlen?

Szólj hozzá!

Címkék: alvás Roli Ködlámpáné

A bejegyzés trackback címe:

https://kodlampa.blog.hu/api/trackback/id/tr226889441

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása