Ködlámpa blog

Világít az éjszakába

Friss topikok

  • Krisz: Kedves KNJ, János! Köszi szépen az ötleteket. Az az igazság, évekkel ezelőtt lepasszoltam ezeket ... (2013.03.30. 17:36) Telex: ketteske (Siemens T1000)
  • kef: Na akkor adok projekt ötleteket, jól figyelj! Sörfőzés a mosógépben. Ehhez ugye nem árt valamilye... (2013.03.02. 16:20) Arduino
  • kef: "Eszter elszámolt 16-ig. Kétszer :)" Na az már majdnem 32. Rendeltem a minap 32GB microSD kártyát,... (2013.02.27. 18:40) Hírek
  • andrea: Sok puszit küldök a kedves ünnepeltnek! (2013.01.30. 08:13) 4
  • Krisz: Köszi szépen, Kata! :) Írok is egy posztot róla :) (2013.01.29. 21:05) Török basa pocakja

Linkblog

Tré-mobil

2009.11.10. 23:40 Ködlámpa

A minap fel szerettem volna hívni a Tré-mobil ügyfélszolgálatát, és egy humanoiddal beszélni. 15 perc "kérjük várjon türelemmel" után adtam fel. Szerintem türelmes voltam. Katasztrófa amit művelnek. Az azért vigasztal, hogy azért kerestem őket, hogy megtudjam, hogy lehet otthagyni a bandát és szolgáltatót váltani. (Ha csak egy valaki emiatt nem őket fogja választani, már megérte ezt leírni. És neki is, elolvasni.)

Különben ha már így szóba jött, anno ez a cég Hollandiában megpróbálta levédeni ezt a hupilila a színt, hogy most már csak ő használhassa a reklámjaiban. Nem tudom, az ügy meddig jutott, de ez az oldal zseniális: http://www.freemagenta.nl/

4 komment

Címkék: nemzethalál robotvilag hónaplóváró fogyasztó vagyok

A bejegyzés trackback címe:

https://kodlampa.blog.hu/api/trackback/id/tr926888877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vonatfütty 2009.11.11. 12:56:22

Most vagyok túl ezen az akción, ami nehezítette pluszba a dolgot, hogy a TV a saját nevemen a vonalas az elöző lakó nevén a net pedig céges volt. Pár telefon, pár fax, és egy Trépontban való ügyintézés után sikerült mindent lemondani, nagyon büszkék vagyunk a kitartásunkra. A poén az, hogy mikor ezzel kész voltam mondom az ügyfelesnek, hogy minden szép és jó csak az önöknél lévő céges mobilomat szeretném átiratni a saját nevemre. Mondja adjam oda a céges papirokat, mondom neki, hogy kb. 20 másodperce fénymásolták le a lemondáshoz, ez a rész megoldódott, de sajnos a személyi és a lakcímkártya mellett nem volt nálam mégegy igazolvány ami igazolta volna, hogy én én vagyok, igy a telefon céges maradt. Már csak azt nem értem, ha nem biztos, hogy én én vagyok, hogy mondhattam le a netet, nem mintha szeretném, hogy visszacsinálják:)

kef 2009.11.12. 13:51:50

szolg valtas=szamhordozas? a lenyeg, hogy megadd nekik az aktualis adataidat (pl. lakcim), a tobbit az uj szolgaltato elintezni. (Legabbis nekem pannon->voda iranyban semmit nem kellett a regi szolgaltatoval csinaljak. Igaz az feltoltoskartyas volt, ami nyilvan 1szerubb.) ha megse akkor szolj, mert engem is erdekel.

112923 2009.11.13. 21:53:41

Igen, számhordozásos téma. Első körben azt szerettük volna kideríteni, hogy mégis kinek a nevén van a telefon, de eddig nem sikerült. Talán majd személyesen.

andr 2009.11.13. 23:13:24

Sajnos a humanoid ügyfélszolgálaton sem jobb a helyzet, kb. háromnegyed órát vártam a soromra. Számomra érthetetlen okokból még mindig kézzel töltenek ki papír űrlapokat az adataimmal, ami nyilvánvalóan a gépükben is megvan. Több ügy egyszerre történő intézése esetén persze többször is. Hogy aztán azt valaki valamikor begépelje a rendszerükbe.
süti beállítások módosítása