Ködlámpa blog

Világít az éjszakába

Friss topikok

  • Krisz: Kedves KNJ, János! Köszi szépen az ötleteket. Az az igazság, évekkel ezelőtt lepasszoltam ezeket ... (2013.03.30. 17:36) Telex: ketteske (Siemens T1000)
  • kef: Na akkor adok projekt ötleteket, jól figyelj! Sörfőzés a mosógépben. Ehhez ugye nem árt valamilye... (2013.03.02. 16:20) Arduino
  • kef: "Eszter elszámolt 16-ig. Kétszer :)" Na az már majdnem 32. Rendeltem a minap 32GB microSD kártyát,... (2013.02.27. 18:40) Hírek
  • andrea: Sok puszit küldök a kedves ünnepeltnek! (2013.01.30. 08:13) 4
  • Krisz: Köszi szépen, Kata! :) Írok is egy posztot róla :) (2013.01.29. 21:05) Török basa pocakja

Linkblog

Próbáljuk meg szépszerivel!

2008.09.25. 22:02 Ködlámpa

Írt az Invitel. Levelük gyors volt, udvarias és semmitmondó. Nem idézhetem, mert oda írták a levél aljára, hogy nem. A válaszomat viszont remélem nyilvánosságra hozhatom:



Date: Thu, 25 Sep 2008
From: <ködlámpa>
To: Invitel ügyfélszolgálat <info@invitel.co.hu>
Subject: RE: Call center szégyen, net+telefon érdeklődés

Igen Tisztelt Invitel Távközlési Szolgáltató Rt!
Kedves <ügyintéző>!

Nagyon kérem bocsássák meg nekem az előző levelem faragatlan stílusát, minden bizonnyal ez volt az, ami elvonta figyelmüket a levelem tartalmi részétől, és csak részben tudtak arra összpontosítani. Elnézésüket kérem!

Ugyanakkor legyen szabad felhívom a figyelmüket arra, hogy az önök által említett "sajnálatos technikai hiba" nem egyedi jelenség. Ma este is megpróbáltam felhívni a számot, szándékosan 20 óra után, hogy ismét előfordul-e a hiba. Sajnálatos módon ismét megtörtént. Pont ugyanúgy.

Azaz tulajdonképpen igazuk van, valóban hibáról van szó, ami valóban sajnálatos és bizonyos értelemben valóban technikai is.

Ezúton tehát arra kérem meg Önöket, mivel úgy tűnik az előző levelem nem volt elég egyértelmű, hogy azon túl, hogy megállapodunk a hiba mibenlétéről, legyenek olyan kedvesek és javítsák is ki azt! Ezáltal jobb lesz azoknak a potenciális ügyfeleknek, akik este nyolc után hívják esetleg Önöket, és talán Önöknek is, mert ők nagyobb eséllyel fognak másnap újra tárcsázni. Fogjunk össze a jobb világért, a szebb jövőért!

A hibák tehát még egyszer, hogy egyértelmű legyen:
1. Az értékesítési kollegák munkaidején kívül nem lehet a call centertől megtudni, hogy
a) most nem dolgoznak a kollegák, kár a gombokat nyomkodni
b) mikor fognak dolgozni
2. A 2-es gombot lenyomva ha a gépi szöveg letelte előtt megnyomom a nullásat, újra kezdi a mondókát (korábban "büntetésként" hivatkozva)
3. A kivárom a szöveg végét, és akkor nyomom meg a nullásat, amikor ezt kifejezetten felkínálja a rendszer, akkor minden további nélkül megköszöni a hívásomat és bontja a vonalat.

Ami a konkrét kérdést illeti, nagyon köszönöm a kielégítő válaszukat.

Maradok őszinte hívük:
<ködlámpa>
 



Sokan most biztos hülyének tartanak, hogy ilyesmire fecsérelem az időmet, de így vacsi után ez engem jobban feldob, mint a tévében az aktuális „show”.
 

Szólj hozzá!

Címkék: robotvilág

A bejegyzés trackback címe:

https://kodlampa.blog.hu/api/trackback/id/tr82681977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása