Ködlámpa blog

Világít az éjszakába

Friss topikok

  • Krisz: Kedves KNJ, János! Köszi szépen az ötleteket. Az az igazság, évekkel ezelőtt lepasszoltam ezeket ... (2013.03.30. 17:36) Telex: ketteske (Siemens T1000)
  • kef: Na akkor adok projekt ötleteket, jól figyelj! Sörfőzés a mosógépben. Ehhez ugye nem árt valamilye... (2013.03.02. 16:20) Arduino
  • kef: "Eszter elszámolt 16-ig. Kétszer :)" Na az már majdnem 32. Rendeltem a minap 32GB microSD kártyát,... (2013.02.27. 18:40) Hírek
  • andrea: Sok puszit küldök a kedves ünnepeltnek! (2013.01.30. 08:13) 4
  • Krisz: Köszi szépen, Kata! :) Írok is egy posztot róla :) (2013.01.29. 21:05) Török basa pocakja

Linkblog

Miért? és társai

2011.06.07. 23:05 Ködlámpa

Elkezdődött................

Még nem az a nagyon durva, amikor a párbeszéd a részéről csak annyi, hogy Miért?, és bármit válaszolsz, arra is Miért?, stb., de azért alakul.

Eszter amúgy inkább azzal szórakozik, hogy feltesz ötven különböző kérdést ugyanarra, amikre ráadásul pontosan tudja a választ. Ma például odaadta az öccsének a cumit, majd utána felmérte, mi is történt pontosan:

-- Mit csináltam?
-- Odaadtad a Rolinak a cumiját.
-- A ki? -- ez tök jellemző rá amúgy
-- Te.
-- A kinek?
-- Rolinak.
-- Miért?
... stb.

Ma egy ilyet Viki egy idő után megunt, és kínjában dzsókert dobott:

-- Mert a kis nyúl szőrös és nem borotválkozik.

Esztinek persze ez is csak egy feldobott labda:

-- Nem borotválkozik? ... Apa borotválkozik?
-- Ááááááááááááááááááá.

4 komment

Címkék: miért why türelemjáték warum pocsemu

A bejegyzés trackback címe:

https://kodlampa.blog.hu/api/trackback/id/tr716889211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

92166 2011.06.08. 08:52:00

Ez valamennyire nálunk is előfordul. Mi azt szoktuk csinálni, hogy visszakérdezünk: - Mémi hol van? - Szerinted hol van? - Ott.

andr 2011.06.09. 22:25:47

A kérdő mondatokat is be kell gyakorolni, ha már az ember nyelvet tanul... Nemigaz? (Nem kell válaszolni.) :)

158863 2011.06.09. 23:35:09

Andi, egy rég elfeledett rémséget juttattál eszembe: Volt a gimiben egy angoltanárom (név nélkül, de sztem tudod ki volt), akinek az volt a heppje, hogy a 15-20 soros olvasmányhoz házi feladatként tegyél fel 30 kérdést, melyre az olvasmány választ ad. Hogy én ezt hogy utáltam... :)

Marci 2011.06.21. 01:39:28

Én sokszor azzal próbálkozom, hogy megpróbálom kicsit Sárus aktuális szintje fölé belőni a magyarázatok bonyolultságát. 1. Engem szórakoztat, így tovább bírom. 2. Őt leköti, meghökkenti, elgondolkoztatja, talán telíti is. 3. Gyakran kiderül, hogy ezeknek a gyerekeknek nagyon nehéz a szintje fölé menni. :-) U.i. Mondjuk Rékától szoktam kikapni, de megéri.
süti beállítások módosítása