Ködlámpa blog

Világít az éjszakába

Friss topikok

  • Krisz: Kedves KNJ, János! Köszi szépen az ötleteket. Az az igazság, évekkel ezelőtt lepasszoltam ezeket ... (2013.03.30. 17:36) Telex: ketteske (Siemens T1000)
  • kef: Na akkor adok projekt ötleteket, jól figyelj! Sörfőzés a mosógépben. Ehhez ugye nem árt valamilye... (2013.03.02. 16:20) Arduino
  • kef: "Eszter elszámolt 16-ig. Kétszer :)" Na az már majdnem 32. Rendeltem a minap 32GB microSD kártyát,... (2013.02.27. 18:40) Hírek
  • andrea: Sok puszit küldök a kedves ünnepeltnek! (2013.01.30. 08:13) 4
  • Krisz: Köszi szépen, Kata! :) Írok is egy posztot róla :) (2013.01.29. 21:05) Török basa pocakja

Linkblog

Hi-tech Nyomkereső

2011.03.04. 22:27 Ködlámpa

Az autóban telefonáláshoz egy bluetooth headsetet használok (ld. a képeken). Ez úgy egy-két hetente lemerül, ilyenkor felviszem a lakásba vagy az irodába tölteni. A minap is már közel járt ehhez, zsebre vágtam hát, itthon viszont nem találtam már meg.

Mivel tudtam, hogy van még benne némi szufla és be is van kapcsolva, megpróbáltam a telefonommal rácsatlakozni. Nem sikerült a lakás egyik végén sem, így biztos volt, hogy idehaza nincs. Bent az irodában ugyanezt eljátszottam, és hát ott sem volt. Ma igencsak siettem haza, de egy gyors teszt a kocsiban: csatlakozás sikeres! Hurrá! Bár a helyén nem volt, biztos csak belül valahova leesett, majd megkeressük később. A garázsajtóban azonban felvillant a telefonom: mire ránéztem, csak azt láttam, hogy a blueetooth kapcsolat már nincs meg. Nem kellett Sherlock Holmesnak születni, hogy rájöjjek, ez a kütyü bizony a garázsban van valahol.

Sok időm nem volt, gyorsan körbeszaladgáltam, lestem a földet a parkoló kocsik környékén, de semmi. El kellett menjek, de pár óra múlva visszatértem a tett helyszínére. Továbbra is siettem, csak bő öt percem volt megtalálni ezt a vackot. Ideje volt gondolkozni tehát. Kimértem, hol csatlakozik még a telefonra, és hol már nem. Elég nagy volt a lefedett terület, ráadásul csak az egyik vége derült ki, a másikat lezárta egy fal. Gyors körbenézés a kocsik mellett még egyszer, de semmi. Próbaképp megnéztem a szomszédos helységből is, ott is volt jel. Visszamentem, és igyekeztem végiggondolni, hol lehet ennek a területnek a közepe. Rájöttem, hogy nem egy kocsi mellett a földön lesz, hanem valahol az ajtó környékén. Körbenéztem, és megtaláltam fenn, a tűzjelzőn, szemmagasságban. Valaki feltette. Soha az életbe rá nem néztem volna arra a helyre, ha nem TUDOM, hogy ott kell lennie.

Belefértem a bő öt percbe. Jó dolog mérnöknek lenni.

2 komment

Címkék: technika DrWattson

A bejegyzés trackback címe:

https://kodlampa.blog.hu/api/trackback/id/tr736889139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

52378 2011.03.05. 06:14:19

Jézusom :D Ez olyan, mint valami idegtépő krimi, amiben már csak 1 perc van a bomba robbanásáig és nem találják az istennek sem :D
süti beállítások módosítása