Ködlámpa blog

Világít az éjszakába

Friss topikok

  • Krisz: Kedves KNJ, János! Köszi szépen az ötleteket. Az az igazság, évekkel ezelőtt lepasszoltam ezeket ... (2013.03.30. 17:36) Telex: ketteske (Siemens T1000)
  • kef: Na akkor adok projekt ötleteket, jól figyelj! Sörfőzés a mosógépben. Ehhez ugye nem árt valamilye... (2013.03.02. 16:20) Arduino
  • kef: "Eszter elszámolt 16-ig. Kétszer :)" Na az már majdnem 32. Rendeltem a minap 32GB microSD kártyát,... (2013.02.27. 18:40) Hírek
  • andrea: Sok puszit küldök a kedves ünnepeltnek! (2013.01.30. 08:13) 4
  • Krisz: Köszi szépen, Kata! :) Írok is egy posztot róla :) (2013.01.29. 21:05) Török basa pocakja

Linkblog

Szezonzárás

2010.11.09. 22:52 Ködlámpa

November 6-án, szombaton most már tényleg lezártuk az idei vitorlásszezont. Furcsa fintora volt a sorsnak, hogy két verseny is volt aznap, amire szívesen mentem volna. Mármint úgy furcsa, hogy ilyenkor már elég ritkák az ilyesmi események, és novemberben mégis ütötte egymást kettő.Egy kollégám, akit hívtam a versenyre, nem tudott jönni, mert épp síelni ment... Végül a lellei verseny mellett döntöttem, főleg mert az ottani csapatnak jobban hiányoztam volna, nélkülem nem voltak elegen.

Csodálatos idő fogadott minket: ragyogó napsütés, 10 fok feletti hőmérséklet, volt már sokszor szeptemberben cudarabb. Egyedül a szél hiányzott, de az eléggé. Két és fél óra alatt vergődtünk el a szemesi bójáig, beszélgetve, eszegetve, élvezve a késő őszi napsütést. Visszafele már volt egy kis sportértéke is a dolognak, amikor is végre feltámadt egy enyhe szelecske: Ez a kis szél fél óra alatt visszarepített a rajthoz, ami egyben a cél is volt immár, lerövidítve az amúgy sem túl nagy pályát. Ez helyes döntés volt amúgy, hiszen ebben a bizonytalan szelecskében jó eséllyel nem futottunk volna be sötétedés előtt egyébként.

Sok izgalomról nem tudok beszámolni, a második harmad elején végeztünk. Tisztességes, de semmi extra eredmény. Remek vacsorát (ebédet?) kaptunk négy körül, egy szép könyvet (még benne is vagyok), majd egy fájdalmas utolsó pillantással búcsúztam a tótól idénre. Azután még vagy tízszer visszanéztem, de már tényleg indulni kellett.

Mivel előtte sem sokat aludtam és az egész napos levegőn lét is kifárasztott, hazafele félúton kiálltam picit pihenni és inni egy kávét egy kútnál. Vicces volt, hogy pont ugyanebben a cipőben járt akkor és ott egy srác, akivel egy csapatban lettem volna, ha a másik versenyre megyek. Kicsit örvendeztünk egymásnak, majd visszaültünk az autókba.

Viszlát tavasszal, Balaton!

Szólj hozzá!

Címkék: vitorlás

A bejegyzés trackback címe:

https://kodlampa.blog.hu/api/trackback/id/tr426889057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása