Ködlámpa blog

Világít az éjszakába

Friss topikok

  • Krisz: Kedves KNJ, János! Köszi szépen az ötleteket. Az az igazság, évekkel ezelőtt lepasszoltam ezeket ... (2013.03.30. 17:36) Telex: ketteske (Siemens T1000)
  • kef: Na akkor adok projekt ötleteket, jól figyelj! Sörfőzés a mosógépben. Ehhez ugye nem árt valamilye... (2013.03.02. 16:20) Arduino
  • kef: "Eszter elszámolt 16-ig. Kétszer :)" Na az már majdnem 32. Rendeltem a minap 32GB microSD kártyát,... (2013.02.27. 18:40) Hírek
  • andrea: Sok puszit küldök a kedves ünnepeltnek! (2013.01.30. 08:13) 4
  • Krisz: Köszi szépen, Kata! :) Írok is egy posztot róla :) (2013.01.29. 21:05) Török basa pocakja

Linkblog

Kékszalag 2010 -- előzetes figyelemztetés!

2010.06.28. 22:41 Ködlámpa

Hála a fokozódó médiaérdeklődésnek, a Kékszalag vitorlásversenyről már majd' mindenki hallott. Talán ennek köszönhető, talán nem, mindenesetre sokan szeretnének részt venni rajta, olyanok is, akik amúgy nem, vagy csak ritkán versenyeznek. Éppen ezért nehéz helyet találni ilyenkor egy induló hajón: jó előre megvan, hogy ki kivel és melyik hajóval indul. Mivel idén nem vagyok állandó tagja egyik csapatnak sem, és hát nem is nagyon törtem magam, hogy indulhassak -- tavaly és tavaly előtt úgyis vacilláltam, hogy kell-e ez nekem --, elkönyveltem, hogy valószínű idén nem indulok ezen a tókerülő versenyen.

Ehhez képest három csapathoz is hívtak, amin azért eléggé meglepődtem. Az egyiknek nemet mondtam (pedig három nő mellé lettem volna második pasi, de hát ez sport, kérem, nem diszkó*), a másik kettőt egyesítettem (ez sem egy szokványos dolog...), így ha semmi nem jön közbe, ismét ott leszek a rajtvonalon.

Idén is lesz GPS jeladó sok hajón: 60.000 Ft letétért plusz 10.000 Ft bérleti díjért lehet ilyen kütyüt bérelni, és így a hajó online követhető lesz. Én ezt sokalltam, és megkértem egy hallgatómat, hogy írjon egy olyan szoftvert, ami ezt megcsinálja. Kicsit utolsó pillanatban történik a fejlesztés, de azért nem áll rosszul. Holnap összeülünk és szerintem befejezzük együtt.

Ehhez képest ma kaptam a hírt, hogy a kapitány mégis befizeti a pénzt a hivatalos nyomkövetőre. Sebaj, mi azért ezt befejezzük, és a terveim szerint visszük mindkettőt. Meglátjuk, melyik a jobb!

No, mindezt csak azért írtam, mert egy-két napon belül ide a blogra megírom, hol (milyen weblapon) lehet majd minket követni. A rajt most pénteken (júli 2.) 9-kor lesz, így ha valaki csak ritkábban téved erre, gondoltam ő se maradjon le arról, hogy online drukkolhat nekünk.

Ne kapcsoljanak hát el, hamarosan jövünk!

 

*De szépen fogalmaztam!

3 komment

Címkék: vitorlás kékszalag GPS

A bejegyzés trackback címe:

https://kodlampa.blog.hu/api/trackback/id/tr26888989

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kef 2010.06.30. 22:33:33

A süvítő szélvihar nem fogja a sapkát levinni a fejedről. Mo.-on szerintem pont annyira adottak a feltételei egy nyári vitorlás versenynek mint egy nyári síversenynek. :((((((((((((((((((((((((( Majd lécci technikai részleteket a GPS nyomkövetőröl, hogy akkor mégis, hogyan jut el a jel a kedves hallgatókhoz? Telexen? Vagy morzekóddal? Vagy vettél az ecserin szuper füstjeladót amit azóta már az egyetemről is kitiltottak, de nemsokára a Balaton vizére sem engednek fel? Jó (Balaton)szelet!

andr 2010.07.01. 00:02:34

Namilettműködikmár?

andr 2010.07.01. 00:14:13

Ja, és ez a Kékszalag nem teliholdkor szokott lenni? Most cökken. Mi lesz így veletek éjszaka?
süti beállítások módosítása