Ködlámpa blog

Világít az éjszakába

Friss topikok

  • Krisz: Kedves KNJ, János! Köszi szépen az ötleteket. Az az igazság, évekkel ezelőtt lepasszoltam ezeket ... (2013.03.30. 17:36) Telex: ketteske (Siemens T1000)
  • kef: Na akkor adok projekt ötleteket, jól figyelj! Sörfőzés a mosógépben. Ehhez ugye nem árt valamilye... (2013.03.02. 16:20) Arduino
  • kef: "Eszter elszámolt 16-ig. Kétszer :)" Na az már majdnem 32. Rendeltem a minap 32GB microSD kártyát,... (2013.02.27. 18:40) Hírek
  • andrea: Sok puszit küldök a kedves ünnepeltnek! (2013.01.30. 08:13) 4
  • Krisz: Köszi szépen, Kata! :) Írok is egy posztot róla :) (2013.01.29. 21:05) Török basa pocakja

Linkblog

Puszi

2010.06.22. 09:50 Ködlámpa

Baba kap puszit Esztertől. Baba sokszor kap puszit. Már a kék nyuszi is kap puszit. A barna nyuszi is kap puszit. Apa telefonja is kap puszit.

Anya nem kapott még soha puszit. Apa sem. Nagymama sem. Nagypapa sem.

Baba csak azért is kap puszit! (Közben huncut mosollyal várja az ideges tekinteteket.)

3 komment

Címkék: baba puszi

A bejegyzés trackback címe:

https://kodlampa.blog.hu/api/trackback/id/tr346888981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bonita 2010.06.22. 15:05:14

A puszi téma is megtalálható nálunk is. A lányom utál puszit adni is és kapni is. Én pedig próbálok segíteni neki ezt a helyzetet feloldani. Azóta, mióta ez kiderült, figyeljük mások pusziadási technikáit (és röhögünk sokat). Pl van egy rokon nő, félrehúzza a száját pusziadáskor, és igyekszik elkerülni a kontaktot, de azért hallatszik a cuppanás. Egy másik ismerős hapsi kb. a feje oldalát érinti a másik feje oldalához puszi gyanánt. Szóval ez nem egyedi dolog. Így aztán azt javasoltam a lányomnak, hogy akkor ő is csinálja ezt az utóbbi módszert, mert vannak emberek, akik egyszerűen elvárják a puszit, és megsértődnek, ha nem kapnak, tehát nem lehet elkerülni. Pl. Kriszék is ilyenek. Pedig szerintem adjon csak apa anyának puszit, ha annyira akar, Esztitől pedig elégedjen meg azzal a szoros öleléssel, amiből viszont sokkal melegebb szeretet érződik.

kef 2010.06.22. 15:29:24

Na az én gyerekem meg mit csinál: ül az ölemben, nézzük a TVben az "Elvesztettem zsebkendőmet" című rajzfilmet. A végén, mikor megy a puszilkodás, akkor előrehajol, és a billentyűzet előtt megpuszilja az asztalt. Kb olyan látvány mint mikor a pápa kiszáll a repülőből. Ezt már kétszer eljátszotta. Az egyiknél sikerült kikonyörögni nekem is egyet!

andr 2010.06.26. 23:22:41

Én Eszterrel vagyok!
süti beállítások módosítása