Ködlámpa blog

Világít az éjszakába

Friss topikok

  • Krisz: Kedves KNJ, János! Köszi szépen az ötleteket. Az az igazság, évekkel ezelőtt lepasszoltam ezeket ... (2013.03.30. 17:36) Telex: ketteske (Siemens T1000)
  • kef: Na akkor adok projekt ötleteket, jól figyelj! Sörfőzés a mosógépben. Ehhez ugye nem árt valamilye... (2013.03.02. 16:20) Arduino
  • kef: "Eszter elszámolt 16-ig. Kétszer :)" Na az már majdnem 32. Rendeltem a minap 32GB microSD kártyát,... (2013.02.27. 18:40) Hírek
  • andrea: Sok puszit küldök a kedves ünnepeltnek! (2013.01.30. 08:13) 4
  • Krisz: Köszi szépen, Kata! :) Írok is egy posztot róla :) (2013.01.29. 21:05) Török basa pocakja

Linkblog

Micimackó részeredmények II.

2010.05.18. 16:07 Ködlámpa

Négy napot voltunk egy hete a Balatonon (amikor még jó idő volt). Nagyon optimista voltam, gondoltam Eszter majd nagyokat alszik a levegőtől, én meg hímzek. Új anyagot is vittem, ha Micimackó elkészülne, kezdhessek egy másodikat.
Hát nem. Eszti majdnem csak éjjel aludt, nappal legfeljebb félórákat. Annyi mindent meg kellett néznie, ki kellett próbálnia, teljesen fel volt pörögve. Esténként már nyolckor elaludt, de addigra én is teljesen kidőltem.
Azért valami alakult, Micimackó pólót vett és kinőtt egy karja. Ilyen lett:

Micimackó 3.

Azóta itthon sokkal többet tudtam haladni, mára talán túl vagyok a hasán, ahol a leghosszabbak a sorok:

Micimackó 4.

Folyatása következik!

1 komment

Címkék: Micimackó Ködlámpáné

A bejegyzés trackback címe:

https://kodlampa.blog.hu/api/trackback/id/tr196888967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dkriszta 2010.05.18. 18:08:49

Eddig jo, innen meg sok kitartast! K
süti beállítások módosítása